arvidssonnathalie.blogg.se

gymnastics is just not a sport it's a lifestyle 💎

Vem är du?

Kategori: Allmänt

Vem är du ens längre? 
Innan var du alltid den som var där för mig, brydde dig och allt, idag är jag ingen i dina ögon. 
Vi hade så kul tillsammans.. Vad hände med allt det .. 
Jo just de mamma gick bort. 2013 23 februari så hände det som inge fick hända, mamma dog i cancer. Ja jag kan skriva dog & klara av dagarna utan att må pyskigy dåligt. 
Men alla tror jag ska bli värsta idioten som bryter ihop & ja vem vet vad.. 
Iallafall så har det snart gått 2 år.. Ja jag vet det är sjukt & jag saknar mamma hela tiden.. Men jag är bra på att spela glad hela tiden. Men det är så jag gör för jag ska överleva dagarna. 

Idag just idag 15/1-2015 så vet jag inte vad som hände men allt blev fel. 
Du började bryta dina löften mot oss och sket i vår julklapp för du tyckte att en viss person hade mer rätt till allt annat än oss.. Du bryr dig inte ett piss om mig idag det enda jag får höra av dig är en massa skrik, & blir sur... 
Tack säger jag. 
Jag har aldrig varit såhär besviken på dig i hela mitt liv... ALDRIG. 
Den dagen du kan hålla dina löften den dagen kan jag prata med dig igen.. Men just nu kan jag knappt se dig i ögonen för du har sårat mig så pass djupt in i hjärtat.. 💔 
Jag är glad för din skull verkligen men fan ta dig någonstans.. 
Ja jag svär så låt mig. 
& de här med att jag inte får käfta med min egen syster dra långt åt skogen.. 
Jag är så sjukt arg & ledsen.
Jag känner mig knappt värdig till dig allt jag är bara fel,
Jag söker JOBB så det skriker om det men nej du tror mig fort inte utan bara ger mig klagomål. 
Du säger att jag inte gör ett skit hemma. 
So? Varför bryr du dig? Du är ju aldrig hemma du kommer bara hem & sover sen drar du igen & just de äter gör du oxå. 
Så varför ska du ens leka något ? När jag vet exakt hur du funkar.. Så snälla lägg ner spelet. Eller är jag den enda son vågar visa mitt riktiga jag??
Jag vet inte vad jag ska skriva mer för jag är så arg så jag vet inte va jag ska görs.. Vill knappt träffa dig eller ens vara i samma hus som dig. 
Ja de är tuffa ord jag skriver men så är det bara!!! 
Hoppas du är nöjd nu men du förlorade nyss mig som dotter.. 
Ha ett bra liv. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: